Jupiter Systems debuteert nieuwe Flip Chip COB MicroLED

16 maart 2023

Jupiter breidt zijn groeiende productportfolio uit met de release van Zavus™ Xtreme Pixel Flip Chip COB MicroLED - waarmee het bedrijf zich verder vestigt als de enige fabrikant die zich toelegt op de ontwikkeling van 21:9-schermen voor ondernemingen.

Hayward, CA - 16 maart 2023 - Vandaag, Jupiter systemen, de toonaangevende wereldwijde fabrikant van 21:9 ultrabrede beeldschermoplossingen, kondigde formeel de lancering aan van Zavus Xtreme Pixel (XP) Flip Chip COB MicroLED. Deze aanpasbare, grote, naadloze displayoplossing is de nieuwste toevoeging aan het 21:9 ultrabrede displayaanbod van het bedrijf, ontworpen om te voldoen aan de eisen van ondernemingen en industriële bedrijven die visualisatietechnologie nodig hebben als middelpunt.

Jupiter's Zavus XP biedt een aanpasbare reeks van naadloze displays, 21:9 vormfactor begint bij 165 inch in 0,7 mm ultrafijne pitch en gaat door tot 281 inch diagonaal, allemaal in 5K resolutie, waardoor het ideaal is voor grootschalige implementaties. Met zijn contrastverhouding van 1.000.000:1 en interne verwerking van 16 bits per kleur levert de Zavus XP een beeldkwaliteit die de concurrentie overtreft.

Een van de hoogtepunten van de Zavus XP is de Flip Chip Common Cathode COB-technologie. Dit ingekapselde pixelgebied met een gladde zwarte harscoating biedt een aanraakgevoelig oppervlak dat 30% verbeterde energie-efficiëntie oplevert ten opzichte van standaard gemeenschappelijke kathode COB.

Het prachtige DCI-P3 kleurengamma van de Zavus XP, een kleurdiepte tot 16 bits, perfecte zwartniveaus, tot 1.000 nits duurzame luminantie en een cameravriendelijke 3.840 Hz scansnelheid vormen het ideale canvas voor de weergave van alle inhoud onder alle lichtomstandigheden binnenshuis. Met zijn dunne profiel is hij geschikt voor alle typische toepassingen, waaronder kantoren van leidinggevenden, MTR/Signature Room-samenwerkingsruimten, trainingsfaciliteiten, bewegwijzering en NOC's/SOC's.

In samenwerking met MegapixelVR heeft Jupiter meer dan een jaar gewerkt aan een oplossing die is ingebed in de high-end processor om ervoor te zorgen dat ze elke LDM kunnen besturen, waardoor een ongekende controle over de kastelektronica ontstaat. Witpunt, kleurweergave en naadcorrectie tot aan elke individuele LED-module zijn beschikbaar voor controle vanuit een eenvoudige UI-interface die web-hosted en toegankelijk is vanaf een desktop of mobiele eindpunten, met ultrahoge bit-diepte prestaties. Gezondheidsbewaking is eveneens eenvoudig toegankelijk via een web-hosted interface die meerdere LED-wandlocaties voor een heel gebouw of campus omvat. Het Helios-platform kan worden aangepast met de gewenste combinatie van modulaire ingangen per projectvereisten.

"We zijn verheugd om de Zavus Xtreme Pixel aan onze klanten te introduceren", zegt Justin Shong, VP Sales en Marketing voor Jupiter. "Dit sensationele product vertegenwoordigt het toppunt van Jupiter's display engineering, en we zijn ervan overtuigd dat het zal voldoen aan de behoeften van onze zakelijke en industriële klanten, door hen te voorzien van de meest geavanceerde visualisatietechnologie die beschikbaar is."

De Zavus XP is nu verkrijgbaar. Bekijk de volledige specificaties door de productbrochure downloaden of een bezoek aan Jupiter.com/Zavus. Zavus XP zal ook te zien zijn in Jupiters stand, ruimte # 2231, op InfoComm 2023 in Orlando, FL 14 - 16 juni. A gratis expo pas van Jupiter is nu verkrijgbaar (code INF421).

Over Jupiter

Jupiter pioniert de toekomst van visuele ervaring met ultrabrede 21:9 displays en missiekritische videoverwerkingsoplossingen wereldwijd. Al meer dan 40 jaar voorziet Jupiter federale agentschappen, openbare en particuliere organisaties en grote en kleine bedrijven van technologie die de besluitvorming stimuleert. Bedrijven die op zoek zijn naar revolutionaire manieren om meerdere, gelijktijdige gegevens uit verschillende bronnen te verwerken en effectief en gecontroleerd weer te geven, komen naar Jupiter. Erkend als de innovatieleider in collaboratieve visualisatie, is Jupiter toegewijd aan het ontwikkelen en leveren van cutting-edge technologie die de industriestandaarden overtreft en de gebruikerservaring herdefinieert. Meer informatie Jupiter.com

nl_NL