Jupiter ontvangt drie begeerde Best of Show Awards op InfoComm 2023

16 juni 2023

Orlando, 16 juni 2023- AV Technology Magazine en Sound & Video Contractor hebben Jupiter, een toonaangevende leverancier van geavanceerde display-oplossingen, geëerd met hun prestigieuze Best of Show Awards tijdens de zeer gewaardeerde InfoComm 2023. Het evenement kende een indrukwekkende opkomst van bijna 30.000 bezoekers gedurende drie dagen, wat de positie als een doorslaand succes bevestigt.

Tijdschrift voor AV-technologie erkende Jupiters revolutionaire Zavus Xtreme Pixel FlipChip COB MicroLED en het baanbrekende Pana X Quantum Dot Mini-LED LCD Pro Series LCDdie beide de Best of Show Awards ontvingen. Deze geavanceerde producten vielen op tussen de concurrentie en maakten indruk op de deskundige juryleden met hun innovatieve functies en ongeëvenaarde prestaties.

Naast deze lofbetuigingen, Jupiters Canvas Mobiel werd bekroond met de Best of Show award door de deskundige juryleden van Sound & Video Contractor. Deze erkenning benadrukt Jupiters toewijding aan het leveren van uitzonderlijke kwaliteit en baanbrekende oplossingen in de AV-industrie.

Tijdens InfoComm 2023 wist het Jupiter-team het publiek te boeien met hun visueel verbluffende 21:9 ultra-wide LCD- en LED-schermen, aangedreven door Jupiters state-of-the-art videoverwerkingstechnologie. Deelnemers waren gebiologeerd door de meeslepende en levendige visuele ervaringen van deze displays, waardoor Jupiters reputatie als toonaangevend in de industrie werd bevestigd.

Justin Shong, Vice President of Sales and Marketing bij Jupiter, sprak zijn dank uit met de volgende woorden: "Ik wil mijn oprechte dank uitspreken aan de juryleden van AV Technology Magazine en Sound & Video Contractor voor het erkennen van Jupiter met hun gewaardeerde Best of Show awards. Bij Jupiter besteden we veel tijd en middelen aan het ontwikkelen van uitzonderlijke producten die voldoen aan de verwachtingen van de markt en deze zelfs overtreffen. Het ontvangen van deze erkenning op zo'n prominent evenement is een fantastische afsluiting van een zeer succesvolle showcase voor Jupiter."

nl_NL