Newsroom

Jupiter Systems onthult opwindende veranderingen om 40 jaar revolutie in de AV-industrie te vieren

15 juni 2021

Jupiter systemen, een pionier in real-time collaboratieve visualisatie technologie, is verheugd om de viering van zijn 40e verjaardag te beginnen met drie belangrijke upgrades voor zijn bedrijf: een nieuwe merkidentiteit, een opnieuw ontworpen website en een verbeterd channelpartnerprogramma.

Eerder dit jaar heeft Jupiter zijn productportefeuille gediversifieerd, met de aankondiging van baanbrekende oplossingen voor de markt voor ondernemingsdisplays. De aankondiging die het bedrijf vandaag doet, onderstreept zijn streven naar transformatie.

"Onze nieuwe branding weerspiegelt de evolutie van Jupiter, terwijl het ook de redenen erkent waarom onze wereldwijde basis van klanten en partners ons hun zaken toevertrouwen," verklaart Justin Shong, Jupiter Vice President van Global Sales and Marketing.

Bezoekers van Jupiter.com zullen nu snel kunnen navigeren naar technologische inzichten, verbeterde productinformatie, marktsegmentatiedetails en verbluffende productfotografie. Het vernieuwde website-ontwerp, bedrijfslogo en berichtgeving onderstrepen Jupiters waardevoorstel: missiekritische organisaties over de hele wereld voorzien van innovatieve oplossingen die leiden tot betere besluitvorming.

Jupiter's wereldwijde netwerk van kanaalpartners is van cruciaal belang voor de evolutie van het bedrijf. In de afgelopen weken heeft het bedrijf een nieuw dealerregistratieprogramma geïntroduceerd. In de toekomst zal het andere programma's en platforms lanceren om zijn groeiend netwerk van partners te ondersteunen. Voor meer informatie kunnen partners contact opnemen met sales@jupiter.com of bezoek Jupiter's nieuwe Partner pagina.

Het is 40 jaar geleden dat dit onafhankelijke bedrijf in Silicon Valley zijn start kende. Vanaf het begin heeft Jupiter de grenzen van de industrie verlegd, altijd verder kijkend dan wat "industrie-standaard" was.

Het bedrijf werd opgericht in 1981 toen de oprichters begonnen te werken met de UCSF School of Medicine aan een manier om gelijktijdig meerdere bronnen van video-inhoud te streamen op een enkel scherm. Hun innovatieve oplossing vestigde Jupiter als de pionier van real-time collaboratieve visualisatietechnologie.

Sinds de oprichting heeft het bedrijf nog veel meer primeurs op de markt. Nu, met meer dan 25.000 bedrijfskritische installaties in 50 landen over de hele wereld, blijft Jupiter de industrie uitdagen door zijn productportefeuille uit te breiden om de manier te verbeteren waarop visuele inhoud zowel wordt geleverd als gezien.

"Al veertig jaar lang is het doel van Jupiter om de verwachtingen van de industrie, en uiteindelijk van de klant, te overtreffen," zegt Jupiter CEO Sidney Rittenberg. "De verbeteringen die we vandaag aankondigen zijn een teken van onze voortdurende innovatie - een weg van vooruitgang die ik graag met onze klanten en partners wil delen."

Over Jupiter Systems

Jupiter is de pionier op het gebied van real-time collaboratieve visualisatietechnologie die de besluitvorming in missiekritische organisaties wereldwijd stimuleert. Al 40 jaar lang heeft Jupiter federale agentschappen, publieke en private organisaties en grote en kleine bedrijven gemachtigd, door revolutionaire manieren te leveren om meerdere, gelijktijdige gegevens uit verschillende bronnen te verwerken en ze effectief weer te geven met controle. Erkend als de innovatieleider in collaboratieve visualisatie, hebben de doorbraken en productinnovaties van Jupiter de industrie gevormd.

Vragen van de media:

Contact: Melissa Adamson, Jupiter Systems