Het beste platform voor eengemaakte visualisatie, samenwerking en beheer

3 februari, 2021

Met 40 jaar geschiedenis in samenwerking, heeft Jupiter Systems aangetoond dat innovatie en integratie voor onze klanten altijd een topprioriteit is. Dat is waarom we de volgende stap hebben genomen om ons Canvas Collaboration Platform te integreren met de PixelNet productlijn in onze laatste Canvas 6.5 release. Canvas is nu Jupiter's uniforme visualisatie, samenwerking en management platform voor al onze kernproducten.

Canvas wordt al lang beschouwd als de leider in de industrie op het gebied van innovatieve functies voor meldkamersamenwerking en videowall-beheer. Met de integratie van PixelNet, heeft Canvas nu uitgebreide functionaliteit met behoud van dezelfde gebruikerservaring voor al hun producten. Klanten zijn vrij om het hardwareplatform te kiezen dat past bij hun eisen en budget, terwijl de noodzaak voor extra gebruikerstraining op het platform wordt verminderd.

PixelNet is de meest veilige en modulaire AV over IP oplossing. PixelNet was revolutionair toen het voor het eerst werd vrijgegeven in 2008 als de allereerste AV over IP oplossing voor video walls. In zijn kern, is PixelNet een streaming codec die zich op lage latency en pixel perfecte ongecomprimeerde video concentreert. Jupiter Systems bezit nog steeds meerdere US patenten toegekend voor de uitvinding van de PixelNet codec. PixelNet is nu op generatie 2 van de hardware en het is getransformeerd in een AV distributie platform. PixelNet is getransformeerd in een display wall processor, matrix switch, video extender, multiviewer en een volledig functionele KVM oplossing. Generatie 2 hardware is vanaf de basis ontworpen met betrouwbaarheid en fout tolerante hardware die de mogelijkheid heeft om te worden geconfigureerd als een 24/7/365 systeem met meerdere redundante componenten.

Canvas integreert nu met PixelNet, Catalyst-processors, mobiele apparaten en pc's. De gebruikerservaring en functionaliteit zijn voor alle hardware hetzelfde, waardoor klanten voor elk weergavegebied de beste datavisualisatiehardware kunnen kiezen. Canvas kan direct aangesloten bronnen opnemen en weergeven met resoluties tot 8K, streaming video codecs zoals h.264/h.265, externe werkstations, webpagina's, klokken met meerdere tijdzones, afbeeldingen en 3e toepassingen die op het systeem zijn geïnstalleerd. Met alle complexiteit die komt kijken bij het beheren van verschillende soorten gegevens, biedt Canvas de beste gebruikerservaring in zijn klasse, waardoor training vrijwel overbodig is. Beveiliging is essentieel bij de implementatie in een netwerk. Canvas maakt gebruik van het hoogste niveau door gebruik te maken van SSL-certificaten voor communicatie.

Ga naar www.jupiter.com voor meer informatie over Canvas en over ons nieuwste displayproduct, PANA; het enige 21:9 grootformaat LCD-scherm dat is ontworpen voor meeslepende oplossingen in het bedrijfsleven met formaten tot 105″.

Met duizenden installaties in 50 landen, is Jupiter Systems het belangrijkste visuele technologiebedrijf voor alle communicatie- en samenwerkingsbehoeften. Jupiter blijft op het snijvlak van de visuele technologie-industrie, het verstrekken van innovatieve toepassingen en diensten aan klanten over de hele wereld.

Contact: Melissa De Long, Jupiter Systems
Telefoon: 510.675.1000