Newsroom

Jupiter Systems verwelkomt Justin Shong als nieuwe VP van wereldwijde verkoop en marketing

26 mei 2020

"Om Jupiter's groei te versnellen en onze uitgebreide positionering te versterken"

HAYWARD, Calif, May 26, 2020 /PRNewswire/ - Jupiter Systems, uitvinder van display wall processor technologie, kondigt aan dat Justin Shong zich bij het bedrijf heeft gevoegd als VP van Global Sales and Marketing en General Manager van Noord-Amerika. Justin is een bewezen verkoopleider met een focus op het stimuleren van resultaten, terwijl hij bouwt aan sterke partnerrelaties, uitstekende klantenservice, en team- en werknemerssucces.

"Ik ben verheugd dat Justin zich bij ons voegt om de verkoop en onze algemene groei te stimuleren," zei CEO Sidney Rittenberg, "Justin's kennis en ervaring in combinatie met zijn staat van dienst zijn zeer geschikt voor Jupiter's expansieve groeistrategie".

Justin bekleedde onlangs de functie van General Manager bij Whitlock, waar hij de slechtst presterende regio in de VS omvormde tot de beste. Hij heeft een track record van verkoopleiderschap in de technologie-industrie, waaronder tijd bij Vidyo als Sales Director, bij Revel Systems als VP van Sales en Marketing, bij OCZ Technology Group als SVP van Worldwide Sales, bij GBH Communications als VP van Sales, en bij Acer Amerika als National Sales Manager.

Justin heeft een Bachelor of Science in economie en een MBA in financiën, beide van Santa Clara University. Hij speelde vier jaar Intercollegiate voetbal. Justin is afkomstig uit de San Francisco Bay Area, woont in Los Gatos met vrouw en kinderen en zal werken vanuit het hoofdkantoor van Jupiter in Hayward.

Met duizenden installaties in 50 landen, is Jupiter Systems het belangrijkste visuele technologiebedrijf voor alle communicatie- en samenwerkingsbehoeften. Jupiter blijft op het snijvlak van de visuele technologie-industrie, het verstrekken van innovatieve toepassingen en diensten aan klanten over de hele wereld.

Contact: Melissa De Long, Jupiter Systems
Telefoon: 510.675.1000